Can Güven'in hedefleri büyük..



Erzin Belediyespor'u 3. Lig'e çıkaran teknik direktör Can Güven açıklamalarda bulundu.Erzin Belediyespor'u Bal Ligi'nden TFF 3. Ligi'ne çıkaran Can Güven, dünyaca ünlü teknik direktör Jose Mourinho'ya benzetiliyor.

İskenderun doğumlu olan Can Güven, "İnşallah bundan sonraki çıkışımız da hep şampiyonluklarla dolu bir başarı olacaktır. Bana burada destek olan yönetim kuruluna değerli başkanıma ve beni destekleyen, bana güvenen, bana inanan spor adamlarına çok teşekür ediyorum. Hedeflerimin arasında memleketimin takımı olan Erzin Belediyespor'u üst liglere taşımak var. Türkiye liglerinde oynayan İskenderunlu, Hataylı çok üst düzey futbolcularımız var. Bu futbolcular bu memleketten çıktılar, bundan sonra da çıkmaya devam edeceklerdir. Biz bölgede yaşayan teknik adamlar birbirimize destek olmalıyız, ülke futboluna yeni ve genç futbolcular yetiştirmeliyiz. Bölgemizden çıkan futbolcular bizim gururumuz olmalıdır. Biz eğitimciler, hocalar, teknik adamlar çok çalışmalıyız.
Şampiyonluğumuz tabiki kolay olmadı. Bizim de diüer kulüplerin olduğu gibi sıkıntılarımız vardı. Bize bu süreçte destek olan sayın Belediye Başkanımız Kasım Şimşek beye çok teşekürlerimi sunuyorum. Bizim her zaman arkamızda olan, iyi günde ve kötü günde yanımızda olan değerli taraftarlarımıza şükranlarımı sunuyorum" dedi.

Yorumlar