BESYO ÖĞRENCİLERİNE KASKF’DE STAJ İMKANI


Kocaeli Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu Spor Yöneticiliği Bölümü öğrencileri Cengiz Çiyan ve Mesut Becerikli ‘Spor Politikaları’ dersi kapsamında panel düzenledi. BESYO Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen panele konuşmacı olarak Kocaeli Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Murat Aydın katıldı.

Panele; BESYO Müdürü ve Beden Eğitim ve Spor Öğretmenliği Bölümü Başkanı Prof. Dr. Yavuz Taşkıran,  Spor Yöneticiliği Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Turgay Özgür, Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Zekiye Başaran, dersin hocası okutman Rıza Erdal, Kocaeli ASKF Yönetim Kurulu Üyesi Şaban Eraslan da katıldı. Spor yöneticiliği, rekreasyon, beden eğitimi ve spor öğretmenliği ile antrenörlük eğitimi bölümü öğrencilerinin takip ettiği panelde Başkan Murat Aydın önemli vurgular yaptı.
 
Yaklaşık bir saatlik bir konuşmanın ardından öğrencilerin sorularını yanıtlayan Aydın engelliler için yapılan uygulamaları, sporun zararlı madde alışkanlıklarına karşı kazandığı zaferi, Kocaeli’deki tesislerin durumlarını, kentin sportif anlamda bulunduğu noktayı öğrencilerle paylaştı. Program Aydın’a teşekkür plaketi takdim edilmesi ve Aydın’ın federasyon çalışmalarına katkı sunan Prof. Dr. Taşkıran, bölüm başkanı Yrd. Doç. Dr. Turgay Özgür ve okutman Rıza Erdal’a teşekkür plaketi takdim etmesinin ardından sona erdi.  
 
 
 

Yorumlar