Yaşlı Kurt'un attğı gol sayısı 1066 oldu ''bu bir rekor''



2. Amatör Küme'de şampiyonluğunu ilan ederek bir üst lige çıkmayı başaran Aydınspor'da mücadele eden Recep Dalman, yaptığı açıklamada, Gümüşhane'de 10 yaşındayken başladığı futbol hayatını 38 yıldır sürdürdüğünü, henüz çocukken geldiği Çine Madranspor, Aydın Tekstilspor gibi farklı takımlarda görev aldığını söyledi.


O dönem hayalindeki takımın Süper Lig'deki Aydınspor olduğunu kaydeden Dalman, "Yolum yıllar sonra Aydınspor'la kesişti ve artık bu arma için ter döküyorum. Yaşım 48 ama ben futboldan kopamıyorum. Hayallerimi süsleyen takımda forma giyiyor ve kulübümün şampiyonluk yolunda yürümesi için gollerimi atıyorum" dedi.

Dalman, uğurlu saydığı 9 numaralı formasını kimseye kaptırmadığını ve kariyerinde 1066 gole ulaştığını kaydeden Dalman, sözlerini şöyle sürdürdü:




"Ben futbolu bırakmak istesem de o beni bırakmaz. Her geçen gün daha iyi futbol oynuyorum. Gelecek sezon bana ihtiyaç duyarlarsa futbol oynamaya hazırım. 90 dakika oynamak şart değil, takım için kaç dakika oynarsam fark etmez, kulübede de otursam benim için onur vericidir. Benim bu arkadaşlarımın yanında olmak onlara güç verir. Benim bu birikimim onlara daha da güç verir. Güzel yerlere geliriz. İnşallah seneye de Aydınspor'u şampiyon yapacağız. Ondan sonra da nasipse ben futbolu bırakacağım."


Aydınspor taraftarının Türk futbolunda çok ayrı bir yeri olduğunu söyleyen Dalman,  şöyle konuştu:

"Aydınspor zamanında Fenerbahçe'yi mağlup etmeyi başardı. Aydınspor formasıyla Fenerbahçe karşısında oynamayı isterdim ama o formayı giymenin zevki bana futbolun son dönemlerine rastladı. Bugün için şampiyonluğumuzu garantiledik. Aydın halkına hayırlı uğurlu olsun.  Biz bir başlangıç yaptık. Artık gerisini bu kulübü forma aşkıyla seven arkadaşlarımız gelip, devam ettirmesini diliyoruz."

Yorumlar