Çerkezköyspor Baraj müsabakasına odaklandı


Bölgesel Amatör Lig Tekirdağ temsilcisi Çerkezköyspor takımı 27.04.2014 pazar günü Tekirdağ Şehir Stadyumunda 14.30'da oynayacağı Velimeşebelediyespor müsabakasına odaklandı.
Dört gündür kamp yaptığı Ramada otelinde son derece iyi şartlarda konakladıklarının altını çizen teknik direktör Metin AydemirAmatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu.




ÇerkezköyBelediyesi ve Başkanımız Ahmet Korkmaz'ın büyük mücadeleler neticesinde bizlere hazırladıkları bu harika kamp ortamını en iyi şekilde değerlendirdik ve müsaakanın başlama saatini beklemeye başladık.Çok güçlü bir Süper Amatör temsilcisi ile oynayacağımızın bilinci içindeyiz.



Defalarca müsabakalarını izleme fırsatı buldum ve iyi bir eip lduklarını gözlemledim.Bizi zor bir doksan dakika bekliyor.Sporularımın lig ve şu kampta gösterdikleri istekli ve canlı ritimleri beni yarınki müsabaka için fazlasıyla memnun ediyor.




Tüm sporcularım karakterli ve yapması gerekenleri doksan dakika boyunca sahaya yansıttıkları düşünülürse,yarın oynanacak olan müsabakada şanssızlıklar ve negatif olumsuzluklar yaşamadığımz takdirde yüzümüzü güldürecekler diyebilirim.

Sezon başından beri verilen emeklerin bir doksan dakikaya sığdırılıyor olması da hem bizim hemde rakibimiz açısından son derece riskli ve sıkıntılı bir durum.Futbol Federasyonunun aldığı bu karara saygılıyı ama doksan dakika sonunda bir takımın bir seneyi kenara itip sil baştan yapıyor olmasıda kafamızı ve beynimizi fazlasıyla karıştırıyor.


Yarın ki müsabaka öncesinde takımıma fazlasıyla güveniyorum ve tüm Çerkezköy taraftarlarını ve sevenlerini tanımızda görmek istediğimizi belirtmek istiyorum.Kulüp Başkanı Ahmet Korkmaz ise bu önemli müsabaka öncesinde Öncelikle bu kamp ortamını bizlere hazırlayan Belediye Başkanımz Vahap Akay'a çok teşekkür ediyorum.



Sporu sevdiğini ve yanımızda olacağını söylemişti sözünde durdu ve çok önemli bir kampa bizleri mükemmel bir şekilde hazırlanmamız konusunda tüm olanaklarını sundu.Kendisine şahsım ve Kulübüm adına teşekkür ediyorum.Takımıma son derece güveniyorum.



Ne kadar zor yollardan gelerek bu  müsabakayı oynama hakkını elde etiğimiz düşünülürse,bu müsabakanın önemi bir kat daha ortaya çıkacaktır.

Eksik ve sakatımız olmadığını söyebilirim.Tekirdağ halkının desteğini yanımızda hissedecek olmamızda ayrı bir avantaj bizim için.Çerkeköy'den de hatrı syılır taraftar topluluğu gelecek bu önemli müsabaka için.Tüm benliğimiz ile bu maça hazırız.

Velimeşebelediyespor takımına da yarınki müsabaka için başarılar diliyorum.Amatorun Dunyasi ekibi olarak bu zor ve önemli müsabaka öncesi her iki ekibe de bol şans ve başarılar diliyoruz.

Yorumlar