ERDEKSPOR FOÇAYA GİDİYOR



Bal ligi 8. grupta son 7 haftaya girerken zirve yarışında mücadele artarak devam ediyor. Özellikle bölgemiz takımı Erdekspor açışından baktığımızda her ne kadar geçtiğimiz haftayı evinde aldığı yenilgiyle puansız kapatarak zirveden biraz uzaklaştığı düşünülse de daha oynanacak olan 21 puanlık mücadele de futbol adına değişik sonuçların çıkabileceği de asla unutulmamalı. Demem o ki  26.hafta sonunu görmeden çok da fazla iddaalı olmamak gerekiyor.

Ve baktığımızda bu hafta sonu lider Manisa Belediyespor ligin tehlikeli takımlarından olan Salihli Belediyespor maçı için Salihli’ye gidecek. Ligde daha henüz yenilgiyle tanışmayan Manisa Belediyespor için bu maçın ben çok kritik bir maç olabileceğini düşünüyorum. Dolayısıyla son haftaların flaş ekibi olarak Salihli Belediyesporun ben yapabileceği sürpriz bir netice ile adından epey söz ettireceğine inanıyorum. Elbette Manisa Belediye takım olarak tecrübeli ve bir o kadarda güçlü bir takım ve de lider. Ama unutmayalım ki Salihli Belediye’de Vitraspor deplasmanından 1-0’lık galibiyetle dönen bir takım. Her ne kadar galibiyet ibresi Manisa’dan yana olur gibi görünse de ben bu maçın büyük ihtimalle berabere kapanacağını düşünenlerden birisiyim.
Ligin ikinci sırasında bulunan (42)Somaspor ise bu hafta evinde son sıralarda yer alan Vitrasporu konuk edecek. Sanıyorum geçtiğimiz haftanın en çok ses getiren 3-1’lik Erdekspor galibiyetini alan Somaspor için bu maç çok rahat geçecek gibi görünüyor.  Vitrasporun bu güne kadar oynadığı 19 maçtan toplayabildiği 9 puana baktığımızda işinin Soma’da çok zor olacağını söyleyebiliriz.
Ve bu haftanın bir çekişmeli maçı da (36) Gümüşorduspor sahasında oynanacak. Ev sahibi olarak oldukça genç bir kadroya sahip olan Gümüşordu takımı hiç olmazsa bir ikincilik şansı için Tire 1922 önünde üç puan arayacağını söyleyebiliriz. Gerçekten Gümüşordu bu seneyi bilemem ama bu genç kadrosunu muhafaza ederek gelecek yılı düşünüyorsa eğer inanınız başarılı bir gelecek onları bekliyor diyebiliriz.
Gelelim Erdekspora. Aslında ikinci yarıya iyi başlayan Erdekspor için kırılma noktasının ben Gümüşordu maçı sonrasında yaşanan olaylar sonucu alınan kırmızı kartlar olduğunu düşünüyorum. Dolayısıyla mevcut oynayan kadrodan biranda üç- dört futbolcunun eksilmesi ile yeni bir kordonun oluşturulma çalışmasının kısa sürede mümkün olamadığını görüyoruz. Sanıyorum bu hafta sonu oynayacakları Foça belediye maçı bu yöndeki değişimin yapıldığı bir maç olacağını ve Erdeksporunda mevcut kadro ile bu maçı geçeceğini düşünüyorum.  Sonuç olarak ligin daha kapanmasına 7 hafta kala bir değil beklide birkaç kez durumların değişebileceğini, bunun da futbolun içinde her zaman olabildiğini bilmemiz gerekiyor.
Bu hafta sonu son sıralarda yer alan gerek Balıkesir gerekse Edremit Belediyesporun kendi sahasında önemli maçları var. Baktığımız zaman Edremit Belediyespor -Kütahyaspor ve Balıkesir Belediyespor- Uşak Sportif maçlarının neticeleri bakımında sıralamaları etkileyebilecek maçlar olarak karşımıza çıkıyor. Düşme hattını yakından ilgilendiren bu maçlarda ev sahibi takımlar olarak şansları olsa da ben üç puan değil ama birer puan alabileceklerini düşünüyorum.
Sonuç olarak yine heyecan dolu bir hafta sonu bizleri bekliyor. Ben bal ligi maçlarına baktığımda gerçekten bir kalitenin olduğunu söylemek isterim ancak bu maçlarda görebildiğim tek olumsuzluğun maçlarda takımların inanılmaz şeklide hakemlerle tartıştıklarına tanık oluyorum. Çok değerli oyuncuların yer aldığı bu amatör ligin aslında daha sakin geçmesi gerekirken neden bu kadar stres içinde geçir iyi araştırmak gerekiyor.
İyi bir hafta sonu dileğimle bütün takımlarımıza başarılar diliyorum.
HABER-YORUM-FOTOĞRAF:ERHAN GÖÇMEN

Yorumlar