Dikilitaşspor'da Mehmet Uğurluel dönemi sona erdi



Dikilitaşspor Teknik Direktörü Mehmet Uğurluel istifa etti.Bölgesel Amatör Lig temsilcilerimizden Dikilitaş takımının başarılı hocası Mehmet Uğurluel yönetim ile görüşerek kaşılıklı alnan karar sonrasında istifası kabul edildi.
İstifa hakkında Amatorun Dunyasi ekibine özel açıklamalalarda bulunan başarılı hocamızşunları söyledi:Takım olarak bir kan değişikliğine ihtiyaç duyulduğunu hissettim ve bu kan değişikliğinin kaliteli bir ekip olan Dikilitaş takımına pozitif yansıyacağı düşüncesi ile bu kararı aldım.Dikilitş kulübüne geldiğim ve ayrıldığım ana kadar beraber olduğum tüm yönetici ve sporcu kardeşlerime bundan sonraki müsabakalarda bol şans diliyorum ve açık yüreklilikle söylüyorum,kalbim onlarla beraber atacak.Amatorun Dunyasi ekibi olarak bu ayrılığın Dikilitaşspor ve Mehmet Uğurluel hocamız için hayırlı olmasını diliyoruz.

Yorumlar