Tutkun şikayetçi oldu



Pazar günü deplasmanda oynanan Suadiye maçında çıkan olaylarda  yaralanan Zonguldakspor yönetim kurulu üyesi Osman Tutkun,  Kulüp Başkanı Süleyman Caner ile birlikte karakola giderek kendine saldıranlardan şikayetçi oldu.

 Tutkun, karakol çıkışında yaptığı açıklamada kendisine saldıran Suadiyespor taraftarları ve yönetiminden şikayetçi olduğu, olayın peşini bırakmayacaklarını belirterek şunları söyledi:” Pazar günü oynanan maçta rakip takım taraftarları tarafından çirkin bir saldırıya maruz kaldık. Yere düşen bir arkadaşımız kaldırırken sırtımıza  kaldırım taşı  isabet etti. Oradan ambulansla özel bir hastaneye kaldırıldım. Daha sonra da   Kocaeli  Üniversitesi  Hastanesine sevk edildim. Yapılan  kontrollerde omurilik uzantılarında birkaç kırık tespit edildi. Tedaviye başlandı. Uzun süre yatmamız gerekiyor. Ayakta fazla durmamamız gerekiyor. Bu süreçte  Kocaeli’de Hastanede beni  yalnız bırakmayan  Zonguldakspor yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum. Taraftarımıza  teşekkür ediyoruz. Onlarda beni yalnız bırakmadılar.  Bu saldırılar bizi yolumuzdan çeviremez. Tahriklere  kapılmadan  işimize bakacağız. İnşallah  Zonguldakspor’u şampiyon yapacağız. Bize  saldıranlardan Suadiye taraftarından ve olayları  tahrik eden  Suadiye’li yöneticilerden şikayetçi oldum.Maçın başından sonuna kadar seyircilerini tahrik eden Suadiye Kulüp başkanıdır. Önce biz yöneticileri taciz ettiler. Yok bu tribünde izleyemezsizi, yok şu tribünde izleyemezsizin diye bizleri taciz ettiler. Sonra taraftarlarımızın çok olduğunu bile bile onları tribün demeye bir şahit isteyen küçük bir yere sıkıştırdılar. Taraftarımız tribüne sığmadığı için bir kısmı tel örgü kenarından izlemek zorunda kaldı.Tel örgü kenarından izleyen taraflarımız saldırıya maruz kaldı.
 Bir iki seyircimiz darp edilince bizde yönetici olarak   seyircilerimize sahip çıkmak ve onları sakinleştirmek için olaya müdahale etmek zorunda kaldım.Aldığı darbeler sonucu yere düşen bir tartarımızı kaldırmak için yere eğildiğimizde arkamızdan taşla saldırdılar. Bunun sonucunda  yaralandık. Kendilerinden şikayetçi olduk. “ dedi

Yorumlar