Tribünde Başlayan Aşk, Nikah Masasında Bitti.



-TRİBÜNDE BAŞLAYAN AİK, NİKAH MASASINDA BİTTİ.
-SAMSUNSPOR SEVDALISI GENÇ ÇİFTİN NİKAHINI BAŞKAN DEMİRTAŞ KIYDI.
-KANCA SEVEN ÇİFTİ EVLİLİK YOLUNDA İLK ADIM ATTI.
-DEMİRTAŞ BU BENİM İÇİNDE BİR İLK OLDU.


Samsunspor sevdalısı olan gençlerin nikahını İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş kıydı.

Samsunspor Şirinler taraftar grubunun basın sözcüsü Nuri Seven, Gamze Kanca ile evlilik yolunda attığı ilk adımı İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş kıydığı nikah ile attı.


İlkadım Belediyesi Yıldıray Çınar Kültür Merkezi’ndeki Nikah Memurluğunda evlik yolunda ilk adımı Gamze Kanca ile atan Nuri Sevenin nikahı renkli görüntülere sahne oldu. Gelin ve Damat’ın birlikte giydikleri 55 numaralı Samsunspor formaları ile oturdukları nikah masasında aile akrabaların ilgi odağı olan genç çifti gören İlkadım Belediye Başkanı Demirtaş heyecanını gizlemedi. 5 yıldır hiç Samsunspor sevdalısı bir genç çiftimizin nikah kıymadım diyen Necattin Demirtaş, Bu benim içinde bir ilk oldu. Evlilik yolunda ilk adımı atan genç kardeşlerimize Temennimiz odur ki bu kardeşlerimizin ömür boyu huzur içinde mutlu bir şekilde evliliklerini devam ettirmesidir. Evliliklerin uzun soluklu ve bir ömür boyu olması lazım. Bunun içinde evlenen genç kardeşlerimize ve ailelerine iş düşüyor. Sevgi beraberinde saygı bunlar birbirinden ayrılmayan güzel kelimelerdir. Ama her şeyin başı sabırdır. Sabredeceğiz. Sabrettiğimiz zamanda ben inanıyorum ki evliliğiniz inşallah bir ömür boyu mutlu bir şekilde devam eder. Cenabı Allah sizleri bir yastıkta kocatsın. Allah hayırlı uğurlu etsin “dedi.


GENÇ ÇİFTİN MUTLULUĞUNU PERÇİNLEDİ

Genç çiftin nikahlarını kıyan Başkan Demirtaş,hediye olarak takdim ettiği çeyrek altını geline takması için damada takdim etti. Evlilik cüzdanını gelin Gamze Kanca’ya veren Başkan Demirtaş, nikahta kullanılan kalemi ise Damat Nuri Seven’e hediye etti.




Yorumlar