Suadiye Başkanını ve taraftarının kınıyorum



Zonguldakspor Kulüp Başkanı Süyelman Caner, yaptığı açıklamada  Suadiye Kulüp Başkanı ve yönetim kurulu üyelerine ateş püskürdü. Olayları Suadiye Başkanı’nın alevlendiğini belirten Caner, Suadiye yöneticilerin ve taraftarlarını kınayarak şunları söyledi;“
Biz bu maçta sabrımızı  koruduk. Yaklaşık 300 taraftarımız vardı. Allah bize sabır verdi. Maçtan önce bize çok büyük eziyetler etmeye kalktılar. Kafes gibi bir yere tıkarak  ayakta maç seyretmeye  zorladılar bizi. Suadiye Başkanının ve taraftarının yaptığı tamamen bir terbiyesizlikti. Bizi   dört tarafı tel örgüyle çevrili daracık kafes gibi bir  alana sokmaya çalıştılar. Kendi taraftarlarını kışkırtarak üzerimize saldılar. Üzerimize saldıran ve Aykut diye çağrılar bir taraftarın elinden makası ben aldım. Makas ve torna vida ile bize saldırdılar. Bu saldırıdan sonra olaylar patlak verdi. Osman kardeşimiz aldığı darbeler sonucu yere düşen bir taraftarımızı kurtarmaya çalışırken arkasından çok yakın mesafeden atılan kaldırım taşı sonrası belinden yaralandı. Kendisi geri çekmese başına isabet edebilirdi. Federasyonun bu maçları incelemesi lazım. Bu tür sahalarda maç oynanmaz.Bunlar BAL takımı olamazlar. Centilmenlikle hiçbir alakaları yok.Biz o gün sabırlı davrandık. Sabırlı  olmasak çok daha  değişik sonuçlar olurdu. Polis yetersiz kaldı. Emniyet yetersiz kaldı. Hiçbir şey  yapmadılar. Biz oradan Zonguldak valimizi aradık. Can güvenliğimizin tehlikede olduğunu söyledik. Sağ olsun Zonguldak Valimiz Ali Kaban bey Kocaeli valisine telefon açtı. Bu gelişme sonrasında daha sonra alınana önlemlerle  biz sahadan  çıkabildik. Otobüsün , özel araçların camları param parça. Yazıktır. günahtır. Bunlar Milli servettir. 67 plakalı tüm araçları parçaladılar. Federasyonun bu olayları mercek altına almasını istiyoruz. Zonguldakspor’un yolunu kesmeye çalışanlara asla müsaade etmeyeceğiz. Takım iyi gittikçe  ayak oyunlarına yine başladılar. Ama bu sefer yolumuzu kimse  tıkayamayacak. Bu sefer müsaade etmeyeceğiz. Allah izin verirse biz şampiyon olacağız. Ben o şartlarda Aslan gibi mücadele eden Futbolcu kardeşlerimizi, teknik heyetimizi, bizi canları pahasına destekleyen cefakar taraftarınıza ve yönetim kurulu arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi

Yorumlar