DODO SÜPER AMATÖR LİG YORUM VE TAHMİNLER



Süper Amatör Lig hafta içi yorum ve tahminlerle sizlerle yine birlikteyiz ve hem sizleri hem de bizleri çok keyifle seyredeceğimiz müsabakalar bekliyor.Çubuklu-Levent müsabakası zor bir müsabaka.Ev sahibi takım kazanıp alt sıralardan bir an önce kurtulma peşinde olacak.Levent takımı adeta bu sezona damgasını vurdu ve bu saatten sonra kaybetmesi süpriz olur görüşü hakim spor kamuoyunda.Çok zor müsabaka olacağını düşünerek tek farklı Levent galibiyetinin normal sonuç olacağı görüşündeyim.Haliç-Feriköy müsabakası haftanın farklı amaçları olan iki takımı karşı karşıya getiriyor.Feriköy zirvede iyice rahatlamak.Haliç kazanıp canını kurtarma ve ligde klma adına ilerleyen haftalara umutla bakma niyetinde olacağı bir müsabaka.Çok zor bir doksan dakika olacağı kesin.Beraberliği uzakta görmemek şartıyla Feriköy kazanır diyorum.Küçükçekmece-Ayazağa müsabakasının kazanan tarafa çok değerli bir gelecek sunacağı kesin.Bir maçı eksik olan ev sahibi takım kazanıp umutlarını ilerleyen haftalara bırakmak istiyor.Ayazağa kaybetmeden dönüp rahatlamak derdinde.Banko beraberlik diyorum.Irmakspor-Modafen müsabakası zirve yolunda çok önemli bir müsabaka.Ev sahibi takım kaybederse ilk iki şansı mucizelere kalacak.Modafen beraberlik dahi istemiyor.İlk iki için mutlak üç puan peşinde koşacak.Nedim hoca ile birlikte inanılmaz bir hava yakalayan Modafen takımı zorlansa da kazanır diyorum.Paşabahçe-Nişantaşı mücadelesi çok zor bir müsabaka.Nişantaşı takımının kazanmaktn başka çaresi yok.Paşabahçe takımı rakibine göre daha rahat.Bu grubun en az gol yiyen iki takımı karşı karşıya geliyor.Çok zorlu bir müsabaka sonunda tek farklı Nişanaşı kazanır diyorum ama beraberlik çıkarsa da bana süpriz gelmez diyorum.İmesİstanbulKastamonu-Özalibeyköy müsabakası zirveden kopmama adına çok önemli bir müsabaka.Beraberlik iki tarafıda memnun etmez.Ev sahibi takım iç sahada oynama avantajı ile kazanır diyorum.YeşilEsenyurt-Kocasinan müsabakası aynı puana sahip iki takımı karşı karşıya getiriyor.Kazanan taraf alt sıralardan iyice kurtulur.Nerden bakarsanız bakın beraberlik kokan bir maç.Banko beraberlik diyorum.

Yorumlar