UEFA 2. Fitness Semineri sona erdi



UEFA ile Türkiye Futbol Federasyonu'nun ortaklaşa düzenlediği ''UEFA 2. Fitness Semineri'' sona erdi.

Futbolcuların daha iyi performans sağlaması, temasa dayalı oluşmayan sakatlıkları daha aza indirmek ve futbola uygun fitness eğitiminin içeriğini belirlemek amaçlarını taşıyan organizasyon İstanbul Kavacık Limak Otel'de düzenlendi. Seminerin kapanışı Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Selim Koray ile UEFA Eğitim Teknik Sorumlusu Frank Ludolph'un konuşmalarıyla gerçekleşti.
Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Selim Koray, federasyon olarak böyle önemli bir eğitim organizasyonuna ev sahipliği yapmaktan mutluluk duyduklarını ve UEFA ile sıkı işbirliği içerisinde yürütülen eğitim alanındaki ortak çalışmalara büyük önem verdiklerini söyledi.
konuşmasında fitness'ın günümüz futbolundaki yerine de değinen Selim Koray, tüm katılımcılara teşekkür etti.
Frank Ludolph ise, Türkiye Futbol Federasyonu'nun seminere çok başarılı bir ev sahipliği yaptığını, organizasyona katılımcıların ve medyanın ilgisinin kendilerini mutlu ettiğini bildirdi. Ludolph, katkısından dolayı A Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim'e de teşekkür etti. Frank Ludolph ayrıca pratik uygulamalar için tesislerinin kapılarını açan Ümraniyespor yöneticilerine, teknik adamlarına ve U19 takımı oyuncularına şükranlarını sundu. Daha sonra Koray ve Ludolph karşılıklı plaket ve flama takdiminde bulundu.
İlki Mart ayında Norveç'in başkenti Oslo'da düzenlenen organizasyonun İstanbul'da yapılan ikinci etabına TFF Futbol Gelişim Direktörü Doç. Dr. Güven Erdil, Avrupa'nın fitness - kondisyon alanlarında  üst seviyelerde hizmet veren antrenörleri, FGD Ar-Ge Departman Müdürü Prof. Dr. Mustafa Ferit Acar, FGD Eğitim Müdürü Dr. Sinan Bozkurt ile birlikte, FGD tarafından belirlenmiş, alanlarında  uzmanlaşmış TFF içi ve TFF dışı fitness- kondisyoner eğitmenleri katıldı. Koordinatörlüğünü TFF adına Futbol Gelişim Direktörlüğü Uluslararası Eğitim ve İletişim Koordinatörü Necat Gürpınar'ın üstlendiği seminerde teorik eğitimlerin yanı sıra pratik eğitimler de verildi.

Yorumlar