ŞENKAL ‘ZONGULDAKSPOR FORMASINI ÇOK SEVERİM’



Zonguldakspor yönetimi HEMA AŞ mühesebe müdürü Selim Şenkal’i ziyarette bulunurak ismi yazılı 67 numaralı Zonguldakspor forması hadiye ettiler. HEMA AŞ mühessese müdürü Selim Şenkal, Zonguldakspor yönetimin kendisine hediye ettiği Zonguldakspor fomasını alır almaz sırtına geçirdi.
Şenkal giydiği Zonguldakspor forması sonrasında,  “Zonguldak’a karşı sevgim ve saygım çok farklı. Zonguldakspor formasını çokta severim. Ve gereken yardımı yapacağız”dedi.

Bölgesel Amatör  lig’de  mücadele edecek olan temsilcimiz Zonguldakspor’da  yönetim ziyaretlerini aralıksız olarak sürdürüyor. Salı günü Kulüp Başkan Süleyman Caner ve yönetimi  Bartın Amasra HEMA AŞ  mühessese müdürü Selim Şenkal’ı ziyaret ettiler.  Yaklaşık 1 saat süren görüşme sonrasında Zonguldakspor yönetimi Selim Şenkal’a kendi ismi yazılı 67 numaralı Zonguldakspor forması hediye ettiler.  Kulüp Başkanı Süleyman Caner forma öncesinde bir konuşma yaparak şanlı Zonguldakspor formasını size yönetimimle birlikte getirdik.  İnşallah desteklerinizi bekliyoruz. İnşallah desteklerinizden dolayı Zonguldakspor formasının önünde HATTAT yazacağız”dedi.  HEMA AŞ mühessese müdürü Selim Şenkal, Şanlı Zonguldakspor forması olmak üzere geldiğiniz için teşekkür ediyorum. Ben Zonguldak’ta okudum burda çalışıyorum.  Zonguldak’a karşı sevgim ve saygım çok farklı. Zonguldakspor formasını çokta severim. İnşallah bizde yapmak istediğimiz yardımı yapacağız”dedi. Daha sonra kulüp başkanı Süleyman Caner’in taktim ettiği Zonguldakspor formasını alan HEMA AŞ mühessese müdürü Selim Şenkal formayı sırtına geçirerek ne kadar koyu bir Zonguldaksporlu olduğunu gösterdi.  Yapılan görüşme sonrasında HEMA AŞ mühessese müdürü Selim Şenkal, Zonguldaksporlu yönetimi iyi ağırladığı gibi iyide uğurladı. 
(Haber Fotoğraf Selçuk Koçaklı)

Yorumlar