Mert Kula'dan hakem Muzaffer Önder'e Sitem...


Mert Kula'dan hakem Muzaffer Önder'e Sitem...
Süper amatör lig ilk hafta mücadelesinde Bakırköy Belediye sahasında Ataköy Çoban Çeşme - Çavuşoğlu müsabakasını yöneten Muzaffer Önder, karşılaşmanın 30. dakikasında Mert ile kaleci Mustafa'nın arasındaki pozisyonda Ataköy'den Mert'i direk kırmızı kartla oyun dışı bırakmıştı. Bu konuda açıklama yapan Mert " Muzaffer hocama kaleciye temasım olmadığını anlatmaya çalıştım. Ancak ısrarla benim hareketimin cezasının kırmızı kart olduğunu söyledi. Ona göre kalecini göğsüne bir darbe gelmişti. Ancak yerde yatan kaleci ise ısrarla kolunun ağrıdığını söylüyordu. Benim kaleciye en ufak bir temasım olmadı. İkimizde aynı anda müdahale de bulunduk, kaleci topu kontrol edince birden benim üzerime atladı. Sanırım orada hakemi yanılttı. Burada kartın doğru olmadığını düşünüyorum. Çünkü ortada faulü gerektirecek bir harekette yoktu." açıklamasında bulundu.

Yorumlar