“Kilimli benim evim gibiydi”



Kilimli Belediyespor’da 3 yıldır mücadele eden sol kanatın değişmez oyuncusu Gürkan durmuş, BAL’dan 3. Lig’e yeni çıkan Trabzon-Düzyurt takımı ile anlaştı.

Pazartesi günü Kilimli’ye gelerek Kulüp Başkanı Engin Aygün ile görüşerek bonservisini alan Gürkan Durmuş, Kulüp Başkanı Engin Aygün ve yönetimine teşekkür etti.
Gürkan Durmuş yaptığı açıklamada 3 yıldır mücadele ettiği Kilimli Belediyespor’dan ayrılmanın çok zor olacağını, Kilimli’nin adeta evi gibi olduğunu belirterek, “Kilimli Belediyespor’da 3 yıl emeğim geçti. Kilimli Belediyespor’a her şey için çok teşekkür ediyorum. Bugün bonservisimi aldım. Kulüp Başkanım Engin Aygün’e ve yönetim kuruluna teşekkür ediyorum. Bana sahip çıkan, beni bağrına basan Kilimli sporseverlere teşekkür ediyorum.
Ayrılmak çok zor Kilimli benim evim gibi olmuştu. Trabzon Düzyurt ile 1 yıllık sözleşme imzaladım. 1 yıl daha profesyonel oynadıktan sonra tekrar evime, yani Kilimli’ye geri döneceğim Allah nasip ederse.” şeklinde konuştu.

Yorumlar