ESPİYE’DE YÖNETİM TAMAM....


ESPİYE’DE YÖNETİM TAMAM...
Bölgesel Amatör Ligde mücadele eden Öz Espiye Belediyespor, görev dağılımı yaptı.
Olağanüstü kongreyle göreve gelen yönetim kurulu 2’inci kez göreve gelen yönetim kurulu, Galip Akmaz başkanlığında toplanarak görev bölümü yaptı. Yapılan toplantıda ikinci başkanlığa Aydın Cebeci, Futbol Şube Sorumluluğuna Murat Altıntaş, Muhasipliğe Hasan Baladın, Kulüp Müdürlüğüne Şenel Perçin, Alt Yapı Sorumluluğuna Rasim Kırca getildi.
Başkan Akmaz, görev dağılımı sonrası yeni oluşan yönetim kuruluyla fikir alış-verişinde bulundu. Akmaz, “İlk olarak yönetime katılan yeni arkadaşlara yapacakları hizmetlerden ve çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum. Bu sezon başlamadan yapacağımız transferlerle uyum içerisinde olan en iyi takımı oluşturacağız” şeklinde konuştu.


Öz Espiye Belediyespor başkanı Akmaz, “Öz Espiye Belediyespor’un  başarılarında Espiye Belediye Başkanı Erol Karadere’nin çok büyük katkıları olmuştur. Bizlere maddi ve manevi katkılarını hiçbir zaman esirgememişlerdir, huzurunuzda teşekkür ederim. Futbol bir şehrin gelişmesi açısından çok önemli bir adımdır. Öz Espiye Belediyespor’u yüksekler taşımak Espiye’yi yükseklere taşımaktır. Son olarak yeni kurulmuş olan  Yönetim Kurulu Üyelerine görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.

Haber : Emre Emanet

Yorumlar