EYÜP KULÜPLER BİRLİĞİ KONGRESİ YAPILDI...

EYÜP KULÜPLER BİRLİĞİ KONGRESİ YAPILDI
 
EYÜP KULÜPLER BİRLİĞİ KONGRESİ YAPILDI...
30 Haziran Pazar günü Özalibeyköy Spor Kulübünde kahvaltıyla başlayan Eyüp Kulüpler Birliği Olağan Kongresi Gerekli olan sayının mevcut olmasının ardından Saat.11:00 'da başladı.

Açılışın hemen ardından Divan oluşumuna geçilerek , Kongrenin Divan Başkanlığına Özalibeyköy Spor Kulübü Başkanı Metin Çırpan, Başkan Vekillğine Halit Cımbırtıoğlu, Katip Üyeliğe İse Habip Sever teklif edildi ve kabul edildi.
Divan Başkanı Metin Çırpan kongreye katılanları " Atatürk ve Türk Büyükleri için bir dakikalık saygı duruşuna" davet etti.
Yönetim Kurulu Faaliyet raporu ve Denetleme Kurulu Raporlarının okunarak, raporlar ayrı ayrı oylamaya sunuldu ve oybirliği ile ibra edildi.
2013-2014-2015 yıllarına ait Tahmini bütçenin okunmasının ve oylanmasının ardından, Yeni Yönetim , Denetim ve Disiplin kurulu seçimlerine geçildi. Gizli oy, açık tasnif sonucu 54 oy alan aşağıda isimleri yazılı olan üyeler, Yeni Yönetim, Denetim ve Disiplin Kululu üyeliklerine seçildiler.
YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELERİ : Yahya SÜNNETÇİ, İhsan BAYDERE, Kamil YILDIZ, Adem HANEDAR, Murat ÇELİK, Ramazan GÜVEN, Şakir KAYA, Aydın BORA, Rahmi UÇAK.
YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELERİ : Cevdet BARUT, Hayrettin BAYRAM, Özcan YERDAK, Selman ÖZDOĞAN, Orhan KAVALCI, Hakan BURUK, Fatih TURAN, Ergun AYKIT, Adnan ACAR.
DENETLEME KURULU ASİL ÜYELERİ : Ali ZENGİN, Hamit KARAALİ, Metin BAŞ.
DENETLEME KURULU YEDEK ÜYELERİ : Sami DEMİR, Sancer ATLAS, Halil İbrahim GÜVEN.
DİSİPLİN KURULU ASİL ÜYELERİ : Erol KUTVAL, Ufuk ÇETİN, HAMİT KARAHANLI, Kemal KARAALİ, Cüneyt GÜRSOY.
DİSİPLİN KURULU YEDEK ÜYELERİ : Hakan DEMİR, Bayram POTUR, Fahri KIZILTAŞ.
Dilek ve Temenniler bölümünde söz alan Başkan Yahya SÜNNETÇİ ; kongreye katılanlara ve bizi bu göreve layık görenlere teşekkür ederim dedi.
Divan Başkanı Metin ÇIRPAN yeni seçilen Yönetim , Denetim ve Disiplin Kurulu Üyelerine Başarılar Dileyerek Kongreyi kapattı.

Yorumlar