Adalarspor U-19/2 şampiyon oldu...


Adalarspor U-19/2 şampiyon oldu...

İstanbul U-19/2 ligi 17.grubunda mücadele eden Adalar spor U-19/2,Maltepe Başıbüyük stadında karşılaştığı Özataşehir sporu 8-0 mağlup ederek bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.



Maçı Adalar Belediye Başkanı Dr.Mustafa Farsakoğlu,Adalarspor Başkanı Yusuf Bahar,Milliyetçi Hareket Partisi Adalar İlçe Başkanı Ersin Öztürk ve Adalar  Ak Parti’nin sevilen simalarından İsmail Durmuş  izledi.



Adalar da üst üste hem A takımını,hemde genç takımın başarısında en büyük payı olan,Adalarspor kulübünün  başkanı Yusuf Bahar maçtan sonra yaptığı konuşmada;”Adalarspor kulübü 1946 yılından beri ilk defa genç takımlar katagorisinde böyle bir başarı elde etti.Bu başarının bizim dönemimize gelmesinden dolayı ayrı bir mutluluk yaşıyorum.Bu başarının temellerini geçtiğimiz senelerde attık ve meyvelerini toplamaya başladık.Bundan dolayı bu başarıda kendim adıma ufak bir payım varsa ne mutlu bana”dedi.


Adalarspor Kulübü A takımını ve U-19/2 genç takımını şampiyon yapan başarılı teknik adam Zeki Ersoy;”Söylenecek çok şey var,adalı gençler bunları hak ediyorlar,biz onlara yardımcı olmaya çalıştık.Zaten hepsi yetenekli çocuklar,her beraber çok çalıştık,sonuçta 1946 yılında kurulmuş A takımı şampiyon oldu ilk defa U-19/1 de oynayacaklar,tabi mutluyuz,sevinçliyiz,hepsinin ayaklarına sağlık gözlerinden öpüyorum.Burada tabi Murat abi ve Aydın abinin emeği çok,başkanımız Yusuf Bahar ve Adalar Belediye Başkanı Mustafa Farsakoğlu’nun emekleri var hepsine teşekkür ediyorum.Adalar için hayırlı uğurlu olsun”dedi.







KAYNAK : ADAGAZETESİ

Yorumlar