Tekirdağ Atlı Binicilik ve Geleneksel Okçuluk Spor Kulübü Tanıtım Yemeğinde Buluştu



Trakya'da ilk olma özelliği taşıyan kulüp Tekirdağ Öğretmen evinde düzenlenen toplantıyla tesis ve çalışmaları hakkında bilgilendirmede bulundu

Tekirdağ Vali Yardımcısı Mahmut Yıldırım'ın da hazır bulunduğu toplantıya AK Parti Merkez İlçe Başkanı Emrah Tunca, CHP Merkez İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri, Yamaç Paraşütü Derneği Başkanı Sadri Özel ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Kırım Türkleri Derneği Başkanı Osman ve Nuriye Kurt çifti, Kırım Türkleri Vakfı Tekirdağ Temsilcisi Hasan ve Gül Erge çifti, davetliler ve bir çok basın mensubu katıldılar. 
Dernek Başkan Yardımcısı Fatih Erge'nin sunuculuğunu üstlendiği gecede Dernek Başkanı Atılgan Alkıran hazırlanan slayt ile davetlilere Derneğin kuruluşundan bugüne kadar olan süreci anlattı.   
Alkıran konuşmasında: Yaklaşık 1 yıllık hazırlık döneminin ardından 3 ay önce derneğimizi kurduk ve faaliyete geçtik, Naip Köyü girişinde 10 dönümlük bir çiftlik kiraladık, Atların kalacağı şekilde tadilatımızın sonuna geldik. Açık Manejimiz 1500 m2 alana yapılmıştır, tesviyesi ve 400 ton kum sererek alanımızı tamamladık, etrafını çitlerle çevirip kireçleme işlemini tamamladık. Yola cephe 200 m lik duvarımıza bahçe aydınlatma uygulaması yaptık, 2 katlı yönetim binamızın sıvası ve pimapenlerini tamamladık. Kafeterya kısmını doğal şekilde ahşap kaplama ile  tamamlama aşamasına geldik. Yaklaşık 1 dönümlük alanın çimleme işlemini yapacağız. 
Yapılan ahır tadilatında yarışmalar için ilimize gelecek atlara geçici pansiyon alanı ve devamlı pansiyon hizmeti vereceğimiz alanlar oluşturduk. 
Tekirdağ'a yapılan bu hizmet tamamıyla gönüllülük esasına göre yapılan bir hizmettir. İlimizin kültür gelişimine ve turizmine katkı sağlayacak bir oluşumdur. İstanbul Üniversitesi Atçılık Fakültesinden mezun 6 yıllık piyasa deneyimi olan hocamızın nezaretinde temel ata binme eğitimi ve üst düzey eğitim, müsabakalara hazırlanma, at kırma gibi alanlarda eğitim çalışmalarının yanı sıra Türk geleneklerine uygun Geleneksel Okçuluk, Atlı okçuluk şeklinde çalışma alanlarımızı faaliyete geçecektir. Bu süreçte bizlere desteklerini esirgemeyen tüm dostlarımıza minnetlerimizi sunarız. Tesis üyeliğimize tüm halkımızı davet ediyorum. 
Bu tür tesislerimizin Tekirdağ’da çoğalması gerektiğini kaydeden Vali Yardımcısı Mahmut Yıldırım, “Atalarımız atlarıyla oklarıyla bu toprakları fethetti. İkisi de önemli bir ata sporumuz. Atılgan ve Fatih arkadaşlarımız güzel bir çalışma yapmış. İnşallah bu sporumuz Trakya’da layık olduğu değeri görür. Arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Futboldan başka sporcularımızın da parlatılması lazım. Tekirdağ’a kulübümüzün hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.

Yorumlar