GÜNEŞTEPE U 19 ADIM ADIM ŞAMPİYONLUĞA..


GÜNEŞTEPE U 19 ADIM ADIM ŞAMPİYONLUĞA..

GÜNEŞTEPE SPOR : 2 - EROK SPOR : 0 

U 19 Ligi 9. grup da haftaya 3 puan avantajla giren Güneştepe spor u 19 takımı. Güngören köyiçi sahasında konuk ettiği Erok sporu kaptan Ahmet Bağcı'nın golü ve Abdurrahman Topuz'un penaltı golüyle 2-0 lık skorla geçerek ligin bitimine 1 hafta kala büyük avantaj yakaladı.
Rakibi karşısında maçın genelinde üstün bir oyun ortaya koyan ev sahibi takım maç bitiş düdüğüyle birlikte büyük sevinç yaşadı.
Güneştepe spor kulübü alt yapı Antrenörü Sakıp Gül, "Ligin bitimine 1 hafta kaldı avantajlı bir konumdayız oyuncularımın üstünde baskıda oluşuyor. Son hafta Sefaköy sporun konuğu olacağız şampiyonluk için 1 puan bile yetiyor. Deplasmandan puan yada puanları alıp evimize şampiyon olarak dönmek istiyoruz dedi. Üzerimde büyük bir yük var tek başıma bu yükün altından kalkmaya çalışıyorum elimden gelenin en iyisini yaparak kulübümü en iyi yerlere getireceğim." dedi.

Yorumlar