Saffet Sancaklı’dan Kocaelisporluları heyecanlandıran açıklama

 Kocaelispor’un efsane kaptanlarından Saffet Sancaklı’dan heyecanlandıran açıklama: “Fırsat bulursam Kocaelispor’a müdahale edeceğim”..

 

107 maçta 59 gol atmıştı

Bir döneme damga vurmuş, Türk futbolunda 3 büyüklerde oynamış ender oyuncular arasında yer alan Saffet Sancaklı, Kocaelispor forması ile de önemli başarılara imza atmıştı. Sancaklı Yeşil Siyahlılarda 1991-1994 yılları arasında ve 1995-1996 sezonunda futbol oynadı. Kocaelispor’la toplam 107 maça çıkan ve 59 gol atan efsane kaptan Yeşil Siyahlıların tarihindeki en golcü isim olmaya devam ediyor.

Fırsatını bulduğumda müdahale edeceğim
Saffet Sancaklı Kocaelispor’un düştüğü duruma üzüldüğünü belirterek önemli açıklamalar yaptı. TRT SPOR’da yayımlanan Fut-Bol Eğlence programının konuğu olan Saffet, kendisine yöneltilen bir soru üzerine “Kocaelispor benim en çok mutlu olduğum ve futbol oynamaktan en çok zevk aldığım kulüptür. Şu an ki durumu vahim. Fırsatını bulursam Kocaelispor’a müdahale edeceğim” dedi.

Devlet Bahçeli aday gösterebilir
Futbolu bıraktıktan sonra 2011 genel seçimlerinde MHP’den İstanbul 2’nci Bölge 5’inci sıradan milletvekili aday gösterilmesine rağmen kazanamayan Saffer Sancaklı’nın adı, aynı partiden Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığı için konuşuluyor. Sancaklı geçtiğimiz günlerde yaptığı konuşmada adaylık konusunu doğruladı ve "Biliyorsunuz, ben son kurultayda MYK’ya da seçildim. Kurultayda genel başkan yardımcılarımızın yanında Kocaeli İl Başkanı adaylık konusunu gündeme getirdi. Olağanüstü bir alâka oldu. Ben Kocaeli’ni tanıyorum, Kocaeli benim evim” demişti. Saffet Sancaklı’nın Kocaelispor’la ilgili olarak niyetinin ne kadar ciddi olup olmadığını önümüzdeki günlerde göreceğiz.

Kaynak :  kocaeligazetesi.com

Yorumlar