DODO Bal Ligi yorum ve tahminler



Her geçen hafta zirve ve kümede kalma mücadelesine bambaşka bir atmosfer oluşuyor.Üç gruptada mücadele eden tüm takımlarımızı çok zor müsabakalar beklemekte.Gelelim bu haftaki birbirinden zorlu müsabakaların yorum ve tahminlerine:İlk müsabaka Bağcılar-Kırklareli Sanayispor müsabakası.
İkinci  devrede aldığı başarılı sonuçlaradan dolay fikstür tarafından ödüllendirilen Bağcılar takımının rakibini çok kolay ekarte edip üç puana ulaşacağı kanısındayım.Babaeski-Tuzla müsabakası temsilcimiz açısından zor ve dikkat edilmesi gereken bir müsabaka olarak görmekteyim.Babaeski takımı dirençli bir takım ve müsabakanın başından sonuna kadar temposu düşmeyen bir takım.Zor olur ama temsilcimiz kazanır diyorum.Tekirdağ-Sultanbeyli müacadelesi zirveyi direk ve en derinden ilgilendiren bir maç ve temsilcimiz bu maçı kazanırsa son haftaya kadar zirve mücadelesi yapar görüşündeyim.Zorlu Tekirdağ deplasmanda temsilcimizin işi zor.Beraberlik ağır basmakla beraber azda olsa ev sahibi takım galibiyete yakın diyebilirim.Edirne Gençlik-İncirli müsabakası temsilcimiz açısından zor bir müsabaka.Kısıtlı kadrosuyla mücadele eden temsilcimizin deplasmandan puan çıkarması mucize olur.Sultangazi-Suadiye müsabakası temsilcimizin mutlak kazanması gereken bir müsabaka ve artık kaybedilecek tek puan dahi kalmadı diyebiliriz Sultangazispor'umuz için.Banko Sultangazispor.Dikilitaş-Dumlupınar müsabakası bence temsilcimizin son şansı.Mutlak kazanılması gereken bir müsabaka ve kaybedildiği takdirde temsilcimizi hiç iyi olmayan günler bekliyecek diyebilirim.Çok zor olacak ama Dikilitaş artık kazanmalı ve kazanacak diyorum.Beyköy-İstanbulspor müsabakasında temsilcimizin şansı yok denecek kadar az diyebilirim.Eskişehir Sağlık-Çıksalın müsabakası temsilcimizin kazanmaktan başka çaresinin olmadığı bir maç.Ev sahibi takım ligin kalesinde en az gol gören takımı.Zorlanasına rağmen form durumu ve kalitesi ile Banko Çıksalın diyorum.Çatalca-Adapazarı müsabakası direk zirveyi ilgilendiren bir  müsabaka.Lideri ağırlayacak olan Çatalcaspor takımı iyi mücadele ettiği takdirde puan yada puanlar alabileceği bir maç olduğunu düşünüyorum.Adapazarıspor galibiyete yakın görünsede üç ihtimalli bir maç diyorum.BursaMerinos-Beykoz müsabakası ligde kalabilme adına  bir temilcimizin mutlak puan yada puanlar çıkartması gereken bir müsabaka.Banko Merinos diyorum. Gönen-B.Çekmece müsabakasında iki tarafında gol bulacağı kanısındayım.Beraberlik ağır basmakla beraber alınacak her sonuç beni şaşırtmaz.Küçükçekmece-Kestel müsaakasında temsilcimizin artık puan yada puanlar alması gereken bir maç.Kestel zor bir rakip.Banko beraberlik diyorum.Vefa-Biga müsabakasında temsilcimizin kazanacağını düşünüyorum.Biga takımı tecrübeli bir takım.Kolay çözülmüyo

Yorumlar