Cassper' dan İstanbul Süper Amatör Lig Play-Off Değerlendirmesi...


Cassper' dan İstanbul Süper Amatör Lig Play-Off Değerlendirmesi... 
Beni özlemediniz biliyorum ama geri geldim. Play-Off boyunca buralarda olacağım. Bu sene 7-8 takım çıkacak yine. Umarım gerçekten hak edenlerin çıktığı bir Play-Off olur. En önemlisi lütfen Süper Amatör takımları aday hakemlere yem edilmesin. Kampanya başlatın yürüyün bence! Madem Süper Lig adayı gitsin 2.lig 3.lig maçları yönetsinler. Başarılar diyor ve yorumlara geçiyorum.

Çengelköy: Lig başlarkende favori takımlarımdan olduğu söylemiştim. Bu iddiam hala devam ediyor. Bence bu ligin en tecrübeli takımlarından ve kadro kalitesi de oldukça yüksek. Ben direk BAL Ligi’ne yükseleceklerini düşünüyorum.

Bayrampaşa Tunaspor: Tunaspor tabiri caizse turnuva takımıdır. Geçen sene statü kurbanı olarak düştüler. Devre arası transferlerininde nokta transferler olduğunu düşünüyorum. Ben bu sene direk çıkmasalar bile en azından Play-Out oynayacaklarını düşünüyorum.

Yeniköy: Kırmızı-Beyazlılar bu liglerin en tecrübeli takımlarından bir tanesi. Genç ve ayağa iyi top yapan bir yapıya sahipler. Ben yanılma dileğim ile birlikte iyi bir performans sergileyeceklerini düşünmüyorum.


Selimiye: Selimiye’de Yeniköy vari bir takım. Genç ve oldukça etkili futbolcuları var. Ancak Play-Off’larda yeteneklerin yanından savaşçı oyunlarınıda yansıtmaları gerekiyor. Play-Out başarı olur.

Yenibosna: İyi ve kaliteli bir takım. Ancak ben mücadele güçlerinin o kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum. Daha çok ayağa oynayan teknik bir takım. İlk Play-Off senesi Fenerköy’de bu tarz bir takımdı ve başarılı olamadılar. Yenibosna savaşırsa lider olur. Aksi hüsran.

İFA: İFA gerçekten muhteşem bir başarıya imza attı. Hiç izleyemedim ancak ben pek bir varlık göstereceklerini düşünmüyorum.

Dolayoba:
Savaşcı, koşan ve mücadele eden bir takım. Play-Off bu tarz takımlar için müsait bir yer. Ben iyi bir yerde bitireceklerini düşünüyorum. En kötü Play-Out diyorum.

K.Karabekir Mevlana: Bence vasat bir gruptan iyi bir mücadele ile çıktılar. Ancak bu başarı ile yetinmek zorunda kalacaklar.

Halide Edip Adıvar: Geçen senede Play-Off’un en kaliteli takımıydı. Bu sene yine Yenibosna ile birlikte en kaliteli takım onlar. Ben bu sene rahat bir şekilde çıkacaklarına inanıyorum.

Kuştepe: Kuştepe bu sene Bölgesel Lig’e çıkacaktır. Camia olarakda hak ediyorlar. Ancak Bölgesel Lig için iyi düşünmeliler. Devamlılık olmayacaksa hiç çıkmasınlar çünkü Feriköy kadar bütünlük olacağını sanmıyorum.

Feriköy:
İyi bir takımları var. Kadro dışılar oldu yine Ancak Feriköy’ün Play-Out oynayacağını düşünüyorum. Başarılar.

Arnavutköy Bld.: Herkes kolay grup ondan falan diyorlar ama el insaf! Adamlar kaç hafta gol yemedi. Kaç hafta? Hatırlamıyorum düşünün o kadar çok hafta yemediler. Ya kazara falan gol olur arkadaş! Yok olmadı. 2 defa izledim ve şunu net şekilde söyleyeceğim Başkan’ları kim bilmiyorum internettende bakıp söylemek tarzım değil ama tebrik ediyorum. Gerçekten yöneticilik görevin en iyi şekilde yerine getiriyormuş.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
oo casper efendi nerelerdesin özlettin bak kendini..