TÜRK HAKEMLİĞİNİN GELECEĞİ PIRIL, PIRIL...


TÜRK HAKEMLİĞİNİN GELECEĞİ PIRIL, PIRIL...
BU GÜN TÜRK SPORUNDA HAKEMLERİMİZ  BAŞARILARI İLE DAMGA VURMUŞTUR HRM ÜLKEMİZDE HEM DÜNYADA. KENDİLERİNİ KUTLAMAK BAŞARILARININ DEVAMINI DİLEMEK ,ONLARIN BAŞARILARIYLA SPORUMUZUN DAHADA KALKINACAĞINA  EMİNİM. KENDİLERİNİN BU BAŞARILARI ELDE ETMELERİNDE ÇOK ÇALIŞMALARININ PAYININ BÜYÜK OLDUĞUNA EMİNİM. KENDİ ARALARINDAKİ İYİ DİYOLOĞLARI MÜSABAKALARA DAMGASINI VURMAKTA.






BEŞİKTAŞ İLE DARDANEL U-18 MAÇINDA GÖREV YAPAN GÖKMEN DAĞ-LİDER ARIK-HALİL ONUR İLE BİR SONRAKİ BAL LİGİ MÜSABAKASINDA İZLEDİĞİMİZ  KEREMALTINÇİCEK-EMRAH AKKAYA VE İSAH DEMİRCAN MÜKEMMELE YAKIN YÖNETİM GÖSTERDİLER.  AYRICA GALATA-ALİBEYKÖY SPOR MAÇININ HAKEMİ RAUF TACETTİN HODUR BAŞARILI YÖNETİMİ İLE TAKDİR TOPLADI. GENÇ HAKEMLERİMİZ  GERÇEKTEN BANA GÖRE ÇOK BAŞARILILAR. İNŞALLAH YENİ YETİŞEN HAKEM ADAYLARINI SPORCULAR ÖRNEK ALARAK SPORUMUZDA ALTIN SAYFALAR AÇARLAR. KENDİLERİNİ KUTLARIM .

Haber / Foto : Orhan Budak

Yorumlar

Adsız dedi ki…
dikilitaş-çatalca maçı ile ilgili olarak, orhan budak ın hakem değerlendirmesine karşıt bir yorum göndermiştim. kendisi bu yoruma objektif bir yanıt vermek yerine alelacele ortaya karışık bir "hakem güzellemesi" döktürmüş.
(alelacele olduğu şurdan belli aynı maçın yardımcı kadın hakeminin adını da isah demircan (!) diye yazmış.)
kendisinin yaz kış demeden amatör maçları takip edip bizleri bilgilendirmesine ne kadar saygı duyuyorsak, objektif bulmadığımız yorumlarına da karşı çıkma hakkımızın olduğuna inanıyoruz.
en ufak bir eleştiri üzerine böyle bir yazı yayınlamak sadece "kaçak güreşmektir."
amatör futbolu seven ve bu siteyi takip eden birisi olarak amacım sitenin yazar veya editörleriyle tartışmak değil, sitenin biz takipçilerine sunduğu yorum yapma imkanını kullanmaktır.

not. umarım site yönetimi bu yorumu yayınlayarak bu hakkımı bana kullandırır.
Hakan Ertürk dedi ki…
Sevgili kardeşim bu yazı senin eleştirin üzerine yazılmış alelacele bir yazı değildir. Sitemizde aynı maça ilişkin yazılar bir gün ara ile yayınlanmaktadır Sadece bir tesadüftür. Ayrıca eleştirel bakmanız açısından da tamamen senin gibi düşünüyorum. Ancak seninde ön yargılı olduğun kanısına kapıldım. Özellikle futbol konusunda bir çok insanın farklı ve çok ayrı noktalarda yorum yaptığını düşünürsek bir yazarımızın veya bir yorumun yazarımız gibi düşünmemesini oldukça olağan karşılıyorum. Sanki daha önce yorum göndermişsinizde yayınlanmamış gibi bir intibaa aldım yazınızdan. Sitemiz hakaret, küfür ve aşağılayıcı cümleler olmadığı sürece her yoruma yer verir. Bu yazıyı sizinle polemiğe grmek açısından yazmadım. Sadece bir yalnış anlamayı gidermek açısından yazdım.
Adsız dedi ki…
einstein ın çok ünlü sözüdür.
"bir ön yargıyı ortadan kaldırmak atomu parçalamaktan zordur."
bu sözü çok önemserim ve önyargılı olmamaya çok dikkat ederim. o nedenle önyargılı yakıştırmanızı
kabul etmem mümkün değil.
son yazdığım notla ilgili olarak hakkımdaki intibaınız için de bir açıklama yapayım. daha önce gönderdiğim bütün yorumlar yayınlandı
o nedenle konuyu bu noktada kapatmakta fayda var. çalışmalarınızda başarılar dilerim..