HAFTA ARASI MAÇLAR GENÇLER İÇİN İYİ OLDU...


HAFTA ARASI MAÇLAR GENÇLER İÇİN İYİ OLDU...

Okullar tatil, havalar soğuk, gençler için futbol müsabakaları iyi oldu. Bende sömestr tatilinde torunum Ata ile birlikte KAğıthane Sadabad Tiyatrosu'na gitmek çin hazırlandığımda Sadabad sahasına davet edildim.
Torunumla birlikte gittiğim Sadabad sahasında U-16 müsabakaları oynanıyordu. Ercan arkadaşımızın, çayını içtikten sonra, hazırlıklı olmamama rağmen fotoğraf makinem yanımda idi. Maç haberi geçmesem bile, hiç olmazsa gençlerin böylesine istekli oldukları bir günde fotoğraflarını çekebilirdim. Günyamaç Spor'un maçta sonra fotoğraflarını çektim. Daha sonra oynanacak olan Örnektepe - Küçükçekmece takımlarının fotoğraflarını çektim. Bu arada Küçük Çekmece Spor'un U-16 Teknik Direktörünün beyefendiliği hoşuma gitti. Kendisine spor hayatındaa başarılar dilerim. Onlar maça başlarken, bende torunumla tiyatroya gidiyordum.
Hafta arası sömestr tatili gençlere bir şenlik olduğunu düşünüyorum.

Haber / Foto : Orhan Budak







Yorumlar