ŞOK KARAR FATİH ÜNAL İSTİFA ETTİ..


 İstanbul 1. Amatör Lig 5. Grup ekiplerinden İstanbul Sivasspor’da teknik direktör Fatih Ünal şok bir kararla görevinden istifa etti.

 Geçen sezon takımı 2. Amatör Lig’de şampiyonluğa taşıyan Ünal, İstanbul Bulancakspor’la 1-1 berabere kalınan maçın ardından istifasını yönetime sundu. Sezona Süper Amatör Lig hedefiyle başlayan ve ilk haftalarda çok başarılı sonuçlara imza atan Yiğidolar son 3 maçta 1 puan alabildi ve zirve yarışından uzaklaştı.
Fatih Ünal sitemize yaptığı açıklamada, “Sezon başında futbolcu kardeşlerime verdiğim bazı sözleri tutamadım. Şu anda takım, ikinci sıradaki takımın iki puan arkasında. 13 hafta geride kaldı ama futbolcularıma çok mahcup olduğum için bırakma kararı aldım. Çok değerli bir takımımız var, hepsini çok seviyorum. Beni 13 hafta hiç bir şekilde rezil etmediler ve de hepsi adam gibi adamlar” dedi. Benimde oyuncularıma karşı bir duruşum var onlara bazı sözler vermişsem ve sözümü tutamamışsam o zaman karşılarına cıkıp bişeyler istemek dogru olmuyor karşılıklı konuşarak medeni bişekilde yollarımızı ayırdık bundan sonra dönemde başarılar diliyorum dedi.

Yorumlar

sivas58 dedi ki…
Daha önceki dönemlerde paralar harcıyarak üst liglere cıkamıyan ist sivas spor 2 sezon içerisinde hem şampiyonluk yaşadı hemde süper amatöre cıkmaşansını yakaladı kımse kusura bakmasın alt yapısı olmuyan bır kulub işte bu halde olur.
Fatih hocayı tebrık etmek lazım elınde 1 tane adam yokken şampiyon yap ve 1. amatorde de iddaa lı ol daha ne yapsın kırmızı karmı istiyosunuz cocukdan.