DODO 1 Amatör Yorum ve Tahminler



1 Amatör ligde artık yavaş yavaş sona gelinmekte ve üst sıralar içinde alt sıralar içinde iyi yer kapma ve hedefe varma adına çok önemli karşılaşmalar oynanmakta.
EsenBayburt-Gürpınar müsabakası zor bir müsabaka ve ilk maçta alınan 1-1 skorunuda hesaba kattığımızda son derece çekişmeli bir müsabakanın olacağını söylemek için kahin olmaya gerek yok sanırım.İki formda ve namağlup ekibin karşılaşmasında kazanan olmaz diyorum.Şirinevler-Büyükdere müsabakası farklı amaçların üç puan için mücadele edeceği bir müsabaka olarak karşımızda durmaktadır.Şirinevler ilk iki şansını iyi kullanmak,Büyükdere takımı alt sıralardan ateş hattından kurtulmak amacında.Daha iyi takım olduğuna inandığım Şirinevler takımı bu maçı kazanır.ZeytinburnuZafer-Öz Trabzonlular arasındaki müsabaka zirveye direk etki edecek bir müsabaka ve kazanan taraf önemli bir üç puanın sahibi olacak.Beraberlik ihtimalinin çok yüksek olduğu müsabakada ev sahibi kazanırsa süpriz sayılmamalı.Yücespor-İstanbulSıvas müsabakası bu grupta oynanacak olan en önemli müsabaka diyebiiriz.Kazanan taraf direk zirveye doğru emin adımlarla yol alır.Yücespor takımı iç sahada ouynama avantajını iyi kullanır ve müsabakadan galip ayrılır diyorum.Yenidoğangüneş-Mecidiyeköy müsabakası zor bir müsabaka.Ev sahibi takım kolay gol atıyor ama haddinden fazla da golü kalesinde görüyor.Mecidiyeköy takımı çok gol atmasına rağmen kalesinde fazla gol görmüyor.İstikrar olarak deplasman takımı daha iyi grafik çiziyor ve kazanması normal sonuç olur diyorum.Hürriyetgücü-Esenler arasında resmen liderlik müsabakası oynanacak.Bir maç fazlasıyla lider konumdaki Esenler takımını ağırlayacak olan Hürriyetgücü takımı form durumu itibari ile bu müsabakadan kazançlı ayrılacaktır diyorum.Bolluca-İstinye müsabakası resmen final maçı.Bu grupta Çağlayangençlerbirliği çıkmayı garantiledi.Bolluca ve İstinye takımları aynı puandalar ve ilk maçı Bolluca deplasmanda 1-0 kazandı ve ikili averajda önde yani avantajlı durumda.Beraberliğe Bolluca takımı Süper Amatöre çıkacaktır.Ben kazanarak Bolluca takımı hedefe ulaşacaktır diyorum.Şişli yayla-AlucraDoludere müsabakası bir tarafın alt sıralardan kurtulma diğer tarafın ilk iki adına üç puana ihtiyaç duyduğu bir müsabaka.Ben deplasmanda oynamasına rağmen Alucra Dolurdere takımı müsabakadan kazançlı ayrılır diyorum.KartalBulvarspor-Taçspor arasında ev sahibi takım açısından önemli bir müsabaka ve kazanmaktan başka çaresi olmayan bir ekip Krtal temsilcisi.Beraberliğe bile Süper Amatör hayal olur.Bunun bilincinde olacağını düşündüğüm KartalBulvar takımı kazanarak Süper Amatör lige merhaba der diyorum.Kurtköy -Koşuyolu müsabakası ev sahibi takım açısından bakıldığında mutlaka kazanılması gereken bir müsabaka.Kazanırkende Taç spor takımının Kartal Vulvar takımına takılması beklenecek.Kurtköy takımı bu zorlu Koşuyolu müsabakasından galip ayrılır ama Süper Amatör hayallerinin bir başka sezona kalacağını söylemek istiyorum.

Yorumlar