Cassper'la İstanbul Süper Amatör Ligin İkinci Yarısına Merhaba...


Süper Amatör Lig'de ilk yarılar bitti. Grubu ne kadar kolay olursa olsun ilk yarının en iyi takımı tartışmasız Arnavutköy Bld. En kötüsü ise hakemler. Özellikle alt yapılarda atanan hakemler gerçekten çok kötü. İyi niyetli olmaları gerçekten yeterli değil çoğu zaman maçı çekilmez bir hale sokuyorlar. Şikayetçi hocalarımızın içinden de çürük elmalar çıkmıyor değil. Alt yapılarda kaçak futbolcu oynatmak gibi basiretsiz bir davranışda bulunan insanlar küçücük yüreklerin alın terlerini gaspediyolar. Ayıp, günah. Ayrıca şuna da değineyim Cassper'ı şirin olduğu için değil görünmez olduğu için seçtim. Ayrıca bende Cassper'ı hiç şirin bulmam. Sevimsiz bir karakter. Yorumlara geçersek;


Beşyüzevler - Reşitpaşa: İçimden bir his Beşyüzevler Tuna'yı geride bırakacak diyor. Ve aynı ses maçı kazanan tarafın ev sahibi olacağını söylüyor.

Selvispor - Kocasinan: Kocasinan kendi evinde Feriköy'ü mağlup etti ancak Selvi deplasmanından puan çıkaramazlar.

Özyavuzselim - İstiklal: Haftaya bakış programında Erol Hocam pek şans vermese de ben Özyavuzselim takımından çok ümitliyim. Bu maçı kazanan taraf ev sahibi olur.

Albayrak - Çeliktepe: Albayrak kısmen zorlansa da galip ayrılan takım olur.

Alibeyköy - İst.Gümüşhane: İlk maçta rakibi ile berabere kalan Alibeyköy kendi evinde kesinlikle rakibine şans tanımaya ve sahadan gollü galibiyet ile ayrılır. 

Paşabahçe - Tuna: Kendi sahasında iyi bir grafik çizen Paşabahçe zirve yolunda devam eden Tunaspor'u ağırlayacak. Sene başı ilk yazımda zirveyi Paşabahçe'nin belirleyeceğini belirtmiştim. Bu maçta da ben muhtemel beraberlik diyorum ve Paşabahçe'nin 93 doğumlu stoperine dikkat. 

Dolayoba - Atasehir Çamoluk: Zirve mücadelesi veren iki takım karşı karşıya geliyor. %40 Dolayoba %60 Beraberlik diyorum. Atasehir Çamoluk kazanamaz. 

Yenibosna - Pendikgücü: müthiş bir çıkış yakalayan Pendikgücü zorlu bir deplasmana çıkacak. Ben ev sahibi takımın kazanacağını düşünüyorum. Bu saatten sonra da Yenibosna takımı artık kalitesini belli etmeli. 

Zara Ekinli - Selimiye: Selimiye iyi bir takım ancak kaliteli değil. Bu deplasmandan evlerine ise bir puan ile dönerler.

Feriköy - Çengelköy: Bu maçın en önemli etkeni Çengelköy adına kaleci tercihi olur. Bu maça 1995 doğumlu gelecek vaad eden Oktay ile çıkarlarsa işleri çok zor. Cem benim birinci tercihim olur. Keza ben Oktay iyi bir kaleci olduğunu ancak çok üst ligleri kaldırabileceğini düşünmüyorum. Feriköy'de ise santrafor performansı etkili olur. Ben gollü bir maç olur diye düşünüyorum ve yerinden takip edeceğim. Fikrimi sorarsanız Feriköy Onur'u durdurabilirse kazanır. Uzattım. Beraberlik diyorum. 

Bire Bir İletişim İçin: cassperadg@gmail.com

CASSPER

Yorumlar

Adsız dedi ki…
içimden bir ses casper ın beşyüzevlere bir yakınlığı var diyor ve yine aynı ses TUNA bu gruptan 1. çıkar diyor.saygılar...
a.m.d dedi ki…
Nedense hep aynı takımlara yorum yapılıyo kümde kalanlar plof zorluyanlar gundemde yok