Saha Komiseri Namık Uygur'dan Spor Kamuoyuna...




Geçtiğimiz pazar günü oynanan, bir altyapı müsabakasında sahada yer alan bir sporcunun velisi tarafından,  fiziki saldırıya maruz kalan Saha Komiserimiz Namık Uygur Sitemizi arayarak bir açıklama yaptı.


 "Bugüne kadar sahaiçinde bu ve benzeri olayları arkadaşlarımızın anlatımından dinlerdim. O zaman da hep düşündüğüm bu tür olaylarda camiaların değil kişilerin sorumluluğunun olduğu idi. Pazar günüde yaşadığım olayda aynı şekilde düşünüyorum. Bir velinin! yaptığını tüm camiaya maledilmesini istemediğim gibi, benimde bu şekilde düşündüğümün bilinmesini isterim. 



Ancak burada bir teşekkürü belirtmeden geçemeyeceğim. Sarıyer alt yapı sorumlusu kardeşimiz Caner Kaya (capo) aniden gelişen olaylar karşısında beni korumak isterken oda bu müdaheleden nasibini almış ve ayağındaki spor ayakkabı yaşanan arbede sırasında yırtılmıştır. Bu davranışı ile ilgili olarak kardeşimize teşekkürlerimi bir borç bilirim. Yaşanan bu tür olayların da tekrar altını kalın çizgilerle çiziyorum camiaların değil tekil kişilerin sorumlu tutulması gerektiğini de belirtmekte fayda görüyorum." açıklamasında bulundu.



Yorumlar

Adsız dedi ki…
saha komserlerine uzanan eller kırılsın....
Engin YAZICIOĞLU (SAHA KOMİSERİ) dedi ki…
Saha Komiseri: Futbolcunun babası, ağabeyi, hakemin ağabeyi,babası Yöneticinin kardeşi, ağabeyi.
Yani: Kim elini kardeşine, ağabeyine, babasına kaldırıyor da Saha Komiserine de el kaldırma cesaretini gösteriyor. Sadece Saha Komiserlerine değil, hiç kimseye el kalkmamalıdır. Spor camiası BÜYÜK BİR AİLEDİR. Aileiçi ŞİDDETE HAYIR.