Hasan Reis, Aynı sezonda hem kaleci hem de oyuncu olarak oynadım.



Amatörün dünyası ekibi olarak bugün sizlere Beykoz spor kaleci Antrenörü Hasan Reis’i tanıtacağız. Türk futbolun yetiştirdiği ender özelliklere sahip tek yaşayan efsane, kariyerine baktığımızda neredeyse hayretler içinde kalacak kadar dolu bir o kadar yaşanmış hayat var.  
Hiç lafı sözü uzatmadan Hasan Reis’in ağzından sizlere tanıtalım.

1973 yılında Beykozspor kulübünde kaleci olarak futbol hayatım başladı. iki yıl oynadıktan sonra Paşabahçe Kulübüne kaleci olarak transfer oldum. İki yıl oynadıktan sonra askere gittim. Askerlik sırasında Erzincan 3. Ordu Karagücü’nde santrafor olarak oynadım.  Vatani görevimi tamamladıktan sonrasında Galatasaray profesyonel Kulübüne transfer oldum.

Aynı sezonda hem kaleci hem de oyuncu olarak oynadım.
1980-1981 sezonunda Özkan Sümer teknik direktörlüğünde Trabzonspor, Fenerbahçe, Bursaspor maçlarında oyuncu olarak oynadım. 1981-1982 sezonunda 2. lig Beylerbeyi spor kulübüne kiralık olarak transfer oldum,  Aynı sezonda yarı sezon kaleci yarı sezon da oyuncu olarak oynadım.

42 yaşımda lisanslı olarak futbol hayatımı bitirdim.
Bazı sebeplerden dolayı bir sezon sonra amatör lig takımı olan Yoncaspor takımına geçtim. 1 yıl santrafor oynadıktan sonra Galatasaray 3. lig takımında santrafor oynadım. Sırasıyla; Mecidiyeköy, Kağıthane, İski (bb), Rami, Ortabayır, Karadeniz mahallesi, Altıntepsi gibi amatör spor kulüplerinde oyuncu olarak oynadıkdan sonra  Erokspor kulübüne kaleci olarak transfer oldum en son 42 yaşında İçerenköy spor kulübünde lisanslı futbol hayatımı bitirdim.
Hoca olarak da Beykozspor kulübünde minik takım, Beykoz spor kulübünde altyapı kaleci hocalığı, Gümüşsuyu takımında  minik takım, Beykozspor kulübü profesyonel ve bal ligi kaleci antrenörlüğü yaptım ve halen aktif olarak görevime devam etmekteyim. Ayrıca da Galatasaray veteranlar kulubünde hem kaleci hem oyuncu olarak görevime devam etmekteyim.diyerek sözlerini tamamladı.  




Yorumlar