İbrahim Karabayraktar


Çengelköy Spor ile özdeşleşmiş hocamızı sizlere farklı açıdan tanıtmaya çalışacağız ve yeni hedeflerini sizlerle paylaşacak sevgili hocamız.20.07.1967 doğumlu hocamız evli ve bir çocuk babası.Futbolculuk yıllarında uzun yıllar profesyonel olarak futbol oynamış saygıdeğer hocamızın oynadığı profesyonel kulüpleri sizlere sunmak istiyoruz.Manisa Spor,Manisa Mensucat,Edremit Belediye Spor,Bodrum Spor,Selçuk Efes ve Üsküdar Anadolu.Son olarak amatöre dönüp kendi muhiti olan Şile Yıldız takımı ile futbolculuk yaşantısına veda etmiş sevgili hocamız.Teknik adamlık deneyimine Üsküdar Anadolu altyapısında başlayan hocamız altı yıldır Çengelköy Spor için mesaisini harcamakta
.Çengelköy camiasına geldiğim ilk andan ayrıldığım son ana kadar o kadar çok yaşamışlığım varki anlatmaya kalksam günler sürer diyor.Sözün özü hocamız Çengelköy Spor hayatımda hep önemli ve özel oldu bundan sonrada hangi takımı çalıştırırsam çalıştırayım hep aynı değerde kalacak benim için diyor.Zor olmadımı ayrılık kararı hocam dediğimizde tabiki kolay olmadı diyor ve ekliyor,ayrılık zamanı geldi dediğim zaman uzun uzun düşündüm verdim.Buna karar vermesi kolay ama duygular yokmu işte o tarafı zaptetmek çok güç.Ama bizler profesyonel olduğumuz sürece ayrılıklara,yeniliklere,başarıya ve başarısızlığa daima pisikolojik olarak kendimizi hazır tutmalıyız.Ben çok düşündüm ve ayrılma zamanının geldiğinin fikrine ulaştım.Düşüncelerim ve deneyimlerim doğrultusunda bu kararı aldım.Geldiğim ilk günden ayrıldığım son ana kadar beraber çalıştığım tüm yönetici arkadaşlarımıza ve başkanlarımıza,masöründen malzemecisine beraber çalıştığım tüm sporculara hakkım helal olsun.Çok güzel günler yaşadım ve hep anılarımda güzel bir yerde olacak Çengelköy Spor.Bu arada hakkını teslim etmem gereken bir kesim var oda taraftar guruplarımız.hepsine şükranlarımı sunuyorum haklarını helal etsinler.Her yerde yanımızda oldular ve bizi hiç yanlız bırakmadılar.Yağmur demediler çamur demediler kar demediler hep bizle oldular.Çengelköy taraftarına hayran olmamak olanaksız.Çalıştığım tüm sezonlar önemlidir ama bu biten sezonun bambaşka bir yeri kalacak benliğimde ve anılarımda.Her bakımdan yoksun kaldığımız bir dönemde karakterli sporcuların gösterdiği performans sonucunda kimsenin beklemediği bir şekilde play off müsabakalarına kaldık ki biraz dayanacak gücümüz olsa şu anda Bal liginde olabilirdik.Biz gerçekten kaliteli bir ekiptik ve bundan hiç şüphem olmadı.Bazen iyi takım kurabilirsin ama karakterli takım kurmak çok zor.Bu sezon öyle bir takım kurmuşuz ki biz bile yöneticiler bile bunun farkına ancak ve ancak sorunlarla boğuştuğumuzda varabildik.Tüm takım dim dik ayakta onur mücadelesi verdiler resmen.Böyle takımlar kolay kurulmuyor Amatorun Dunyasi aracılığıyla hepsine cani gönülden teşekkür ediyorum.Transfer dönemi başladığında görüldüki en çok talip Çengelköy sporcularına oluyor ve buda bizim düşüncelerimizin ve konuştuklarımızın ne kadar doğru olduğunu gösteriyor.Yeni sezonda Çengelköy camiasına bol şans diliyorum.Umarım arzu ettikleri hedeflere emin adımlarla yürürler.Hocam gelecek ile hedefler varmı bu sezon hangi takımda göreceğiz sizi dediğimizde şu cevabı alıyoruz;Çengelköy takımından ayrıldığım duyulduğu andan itibaren bir çok teklif aldım tabiki.Tekliflere açığım ve gelen tekliflerin en iyisini değerlendirip yeni bir takımla yeni bir heyecan ve başarılara yelken açmak istiyorum.İlk hedefim Bal ligi takımı çalıştırmak.İllede Bal ligi olmazsa olmaz demiyorum ama Bal ligininin havası çok profesyonelce olduğundan dolayı tercihim bu yönde.Hedefi uzun vadede bal ligi ve sonrasında profesyonellik olacak kulüplerin yaklaşımlarına sıcak bakacağımı belirtmek isterim.Bizde ekip olarak amatör ligleri iyi tanıyan ve bir kulüp aldığında sayısız futbolcusunun gelmek için sabırsızlıkla beklediği İbrahim hocamızın en kısa sürede kalitesine yakışır bir kulüp ile anlaşmasını cani gönülden diliyoruz.Yolun açık olsun hocam.

Yorumlar