Hürriyet Eğitim U-19/1. Amatör lige çıktı.


U-19 / 2 Kategorisinde Hürriyet Eğitim bir üst lig olan U-19/1 ligine çıktı.

U-19/2. Lig 5. grupta mücadele eden Kağıthane temsilcisi, yıl boyu çalışmalarının hakkını bir üst lige çıkarak aldı. Grubunda İst. demir ve T. Tayfun la uzun süre şampiyonluk yarışının içinde olan Kağıthane temsilcisi, sezon sonunda mutlu sona ulaştı.


İst. Demir, T. Tayfun, Of Hayrat, Güzelhisar, B.Paşa Demir, Yenişehir ve R. Kavağı ile aynı grupta yer alan Hürriyet Eğitim 36 puanlı İst. Demirspor'un arkasından 32 puanla ligi tamamlayarak bir üst lige çıkma başarısını gösterdi.

Yorumlar

cope dedi ki…
hak yerını buldu ama bu haberı yapan abımden HÜR.EĞİTİMİN bir üst liğe neden bır hafta geç çıktını nasıl çıktınıdaaçıklamasını beklerdım.
cope dedi ki…
Ve sonunda hak yerını buldu HÜR.EĞİTİMIM üst liğe çıktı haberı yapan yorumcuma çok teşekkur edrıyorum ama hür.eğitimin neden bir hafda daha geç bi üst lğe çıktını olanları yaşananlarıda yazmasını beklerdım .