Ersan Demir



Çekmeköy Spor için gollerimi sıralamak için iyi bir tatile ve harika bir sezon başı kampına ihtiyacım olduğunu bildiğim için ilk önce güzel bir tatil diyorum ve ailemle birlikte tatilin tadını çıkartıyorum.Temmuzun onunda başlayacak sezon başı idmanlarına en iyi şekilde hazır olmam için şimdiden uzun uzun yağ yakma ve kondüsyon koşularına başladım.Bana güvenen Aşkın Kradeniz hocama ve değerli başkanımız Hamit Çelik'e verdiğim bol gollü bir sezon geçirme vaadimi yerine getirmek için elimden gelen tüm gayreti göstereceğimden kimsenin şüphesi olmasın.Tatil döneminde dahi beni yanlız bırakmayan Amatorun Dunyasi ekibinede çok teşekkür ediyorum ve ekliyorum bu sezon gollerimi fotoğraflamak için Çekmeköy arenaya bekliyorum sizi diyecek kadarda iddaalı açıklama ile röportajımız son buluyor.Yolun açık bol gollü bir sezon diliyoruz bay golcüye

Yorumlar