Kütahyaspor'a M.Vekili Kınay'dan destek var.

Kütahyaspor'un '3. Lig Mücadelesi'ne Tam Destek AK Parti Kütahya Milletvekili Hasan Fehmi Kinay, Amatör Ligdeki mücadelesini ikincilikle bitiren Kütahyaspor'un 3.Ligde mücadele etmesi gerektiğini söyledi.

Ak Parti Kütahya Milletvekili Hasan Fehmi Kinay,2002 -2003 yılları arası Kütahyaspor Kulübü  Başkanlığına başarıyla
tamamlamış.Milletvekili olması nedeniyle ayrılmıştı.
Amatör Ligdeki mücadelesini ikincilikle bitiren Kütahyaspor'un 3. Ligde mücadele etmesi gerektiğini söyledi.
Kinay, yaptığı açıklamada, Kütahyaspor'un 3. Lig'e çıkamamasından büyük üzüntü duyduğunu belirterek, "Bölgesel Amatör Ligdeki mücadelesini lig ikinciliğiyle bitiren Kütahyaspor'un Play-off uygulaması yüzünden 3.Lige çıkamamış olmasından büyük üzüntü duyuyorum. Geçmişte Kütahyaspor yönetiminde bulunan biri olarak Kütahyaspor'un hakkının aranması konusunda her türlü destek ve çabayı göstereceğimden şüpheniz olmasın. Kütahyaspor Yönetimi Play-off sistemi yüzünden yaşanılan mağduriyetin giderilmesi için Türkiye Futbol Federasyonundan 3.Ligde 4. Bir grup oluşturulması yönünde talepte bulunmuştur. Bu talebi ben de haklı buluyorum. Bu yüzden Türkiye Futbol Federasyonu Genel Sekreteri Prof.Dr.Emre Alkin'le bir telefon görüşmesi yaparak yaşanan mağduriyetin giderilmesi gerektiğini kendisine bildirdim. Konu Haziran ayında yapılacak olan toplantıda Türkiye Futbol Federasyonunun gündemine alınıp görüşülerek karara bağlanacaktır.Çıkacak kararın Kütahya'ya ve Kütahyaspor'a hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Yorumlar