GÜMÜŞDERESPOR' DA BİR FUTBOL NEFERİ...


Murat Tekoğlu kendisi 38 yaşında ve doğma Sarıyerli.Bu gün Gümüşdere
Spor Kulübü başkanı.



 Kulübün kuruluşu 1990 yıllarına rastlar. her semt büyükleri gibi ortaklaşa bir karar ile semtin yani köyün adını taşıyan GÜMÜŞDERE SPOR kurulur. 1999 Yılında zor günler yaşamaya başlar ve yeni bir yönetim iş başına gelir.Bu yönetimin içerisinde Murat Tekoğlu'da vardır.


Yeni yönetimin amacı köyün ileri gelenleri ve gençleri
ileri ile kulübü başarılara taşımak .Murat yönetime girdikten sonra
faal futbol hayatına son verir.O yıllarda Sarıyer kulübünün
sporcusudur. 2001 Yılında Murat yeni yapılan kongre ile başkanlığa
seçilir. Bundan sonra yönetim kulübün menfaatine radikal kararlar
alarak tesisleri yaparlar.Bunun yanında birde minübüs alırlar artık
köyün kulübü büyüyordu.Tesisi olmak onları başarıya götürmek için bir
basamak olmaya başlamıştı.Kulübün lisanslı 400 e yakın sporcusu var
şu an.Biz diyor Başkan Murat tekoğlu ;Biz müsabakalarda köyümüzün ve
semtlerimizin gençleri ile yarışmaktayız Biz Sarıyerimizin bir köy
kulübüyüz .alt yapımızın temelini Sarıyerli gençlerimizle ,köyümüzün
gençleri ile takviye ederek oluşturduk.Ve oluşturmaya devam
ediyoruz.Gümüşdere Sporun Hedefi her zaman amatör ruhla mücadele
etmektir.Ben şampiyonluktan ziyade gençlerimize ,ailelerimize sporu
sevdirmek istiyorum .Bu sayede her gencimiz futbol oynayabilir ve
diğer sporları yapabilirler.
Ben gençliğimde profesyonel olarak futbol oynadım ,isterim ki
gençlerimizinde profesyonel futbol oynayacak düzeye gelmeleri onları o
seviyeye çıkarabilmemizdir.

Yorumlar